Klager
Hvis din nabo bryder husorden, fx med for meget larm eller anden upassende adfærd, eller der er andet omkring din bolig, du vil klage over, kan du klage via et særligt klageskema.
Hvis det er klager over din nabo, er det en god ide, at du får andre i din afdeling til at medunderskrive klagen, så vi er sikre på, at det ikke er en stridighed mellem to naboer, men et reelt problem.
Du er nødt til at printe skemaet for at du selv og eventuelle med-underskrivere kan skrive det under på papir. Når skemaet er udfyldt, skal det sendes til dit lokale Lejerbo-kontor. Du kan her vælge at scanne skemaet ind og sende til kontoret pr. e-mail
Vi anbefaler, at man i første omgang henvender sig direkte til vedkommende, som er årsag til utilfredsheden og forelægger problemet. Måske kan det løses uden at indgive en officiel klage.
Beslutter du dig for, at indgive en klage, finder du både information og Lejerbos klageskema her. I skemaet skal du klart beskrive problemet samt hvad der indtil nu er gjort for at løse dette.
Afdelingsbestyrelsen behandler ikke klager, men sender dem videre til Lejerbo.
Hvis det er klager over din nabo, er det en god ide, at du får andre i din afdeling til at medunderskrive klagen, så vi er sikre på, at det ikke er en stridighed mellem to naboer, men et reelt problem.
Du er nødt til at printe skemaet for at du selv og eventuelle med-underskrivere kan skrive det under på papir. Når skemaet er udfyldt, skal det sendes til dit lokale Lejerbo-kontor. Du kan her vælge at scanne skemaet ind og sende til kontoret pr. e-mail
Vi anbefaler, at man i første omgang henvender sig direkte til vedkommende, som er årsag til utilfredsheden og forelægger problemet. Måske kan det løses uden at indgive en officiel klage.
Beslutter du dig for, at indgive en klage, finder du både information og Lejerbos klageskema her. I skemaet skal du klart beskrive problemet samt hvad der indtil nu er gjort for at løse dette.
Afdelingsbestyrelsen behandler ikke klager, men sender dem videre til Lejerbo.